Vážení rodiče, milí šermíři,

možná jste si všimli, že jsme Vám na sociálních sítích každý den ukazovali fotky z našeho soustředění. Abyste měli vše pohromadě, přinášíme Vám dnes shrnující zprávu ze soustředění. Další fotky navíc najdete v galerii.

Soustředění bylo realizováno s finanční podporou města Ústí nad Labem.

1. den soustředění

První dopoledne soustředění jsme strávili u nás na hale UJEP. Začali jsme pořádným protažením, rozběháním a na zahřátí ještě společným fotbalem. Větší šli do posilovny a menší děti hrály basketbal. Po obědě a poledním klidu jsme se rozdělili na bruslaře, kteří vyzkoušeli hřiště na Severní Terase, a běžce, kteří navštívili Erbenovu vyhlídku.

2. den soustředění

Duhý den nás čekal celodenní výlet na kole z Terezína do Roudnice a zpět. Mimo 40 kilometrů v sedle jsme zvládli i prohlídku zdejšího zámku a oběd v zámeckých zahradách.

3. den soustředění

Den jsme začali rozcvičkou a fotbalem. Poté jsme měli vydatný šermířský trénink a cvičili jsme postřeh s novými BlazePody. Odpoledne jsme strávili v plaveckém bazénu na Klíši.

4. den soustředění

Čtvrtý den se nesl ve znamení dalšího celodenního cyklistického výletu. Tentokrát jsme se vydali po stezce z Ústí do Děčína. Musíme smeknout před našimi nejmenšími, kteří celý výlet poctivě odšlapali!

5. den soustředění

Počasí nám trochu nabouralo program, ale to bychom to nebyli my, abychom si neporadili. Takže dopoledne jsme byli opět na hale, kde jsme si dali kondiční cvičení a šerm. Odpoledně jsme si šli zase zaplavat na Klíši.

6. den soustředění

Před koncem jsme si dali trochu „odpočinkový“ den a vyrazili jsme pěšky do okolí Chlumce. Za celý den jsme měli v nohách 14 kilometrů.

7. den soustředění

Poslední den se jako tradičně konal závěrečný šermířský turnaj. Účast nebyla velká, a tak jsme si vedle turnaje jednotlivců stihli ještě zašermovat ve dvojicích.

Díky všem, kteří se na soustředění podíleli! Teď jen doufat, že se od září tréninky rozběhnou v plné parádě a budeme na sobě moci zase makat 😉

Více fotografií ze soustředění najdete zde